ISO sertifikatas,
ISO standartų diegimas

Pelnytas ISO sertifikatas – tai tvirtas pamatas, kurį padėjus šiandien, užtikrinsite organizacijos sėkmę rytoj. Tinkamai pasirinkti ir įmonės procesuose adaptuoti ISO standartai leis veikti efektyviau bei padės sustiprinti jūsų įvaizdį tiek konkurencinėje erdvėje, tiek partnerių bei klientų akyse.

ISO standartai

Kas yra ISO sertifikavimas?

ISO (angl. International Organization for Standardization) – Tarptautinė standartizacijos organizacija.

Trumpai tariant, po pavadinimu ISO –  tarptautiniai standartai, apibrėžiantys ir įvedantys į skirtingas verslo sferas aiškų, sistemingą, efektyvų valdymą bei vieningus, visame pasaulyje pripažintus verslo valdymo procesus.

ISO standartai – puikus įrankis nusistatyti ir pademonstruoti aukštą kartelę tokiose sferose kaip paslaugų ar produktų kokybės valdymas, verslo procesų ir rizikos valdymas, efektyvus projektų valdymas, aplinkosaugos veiksmingumas, darbuotojų sveikatos ir saugos valdymas, informacijos saugumo valdymas ir kt.

ISO standartai ne tik padeda organizacijoms patobulinti savo veiklą, suteikiant aiškų žingsnių planą tam tikruose verslo procesuose, bet ir leidžia kurti organizacinę kultūrą, apimančią reguliarią veiklos savikontrolę, klaidų aptikimo ir atitinkamo procesų tobulinimo ciklą. ISO standartų dėka versle auga darbuotojų įsitraukimas į procesus, atsakomybių ir įsipareigojimų pasiskirstymas, ir, žinoma, teisingas vadovavimas. O organizacijos veiklos atitikimą ISO standartams pažymi ISO sertifikatas.

iso sertifikatas

ISO sertifikatas

kokia jo nauda verslui?

ISO sertifikatas – ne tik dokumentas, bet ir aiškus įrodymas: įmonės veikla atitinka tarptautinius standartus. Organizacijos, turinčios vieną ar kelis ISO sertifikatus, dažniausiai gana greitai pastebi šiuos atsiradusius privalumus:

ISO sertifikatas įrodo įmonės patikimumą, atsakingą požiūrį į veiklą ir produktų ar paslaugų kokybę – tą matydami, verslą palankiau vertina ir klientai, partneriai ar investuotojai.
ISO standarto dėka aiškiai apibrėžtas procesų valdymas, aiškesnis rizikos valdymas, pokyčių valdymas, nustatytos atsakomybės ir tikslai padeda išvengti klaidų, užtikrina efektyvesnę organizacijos vadybą.
ISO sertifikavimas dažnai tampa būtina sąlyga, tad kartu – ir galimybe dalyvauti tarptautiniuose konkursuose ar viešuosiuose pirkimuose. Tai svarbu ir užsienio partneriams ar klientams, nes visame pasaulyje pripažintas sertifikatas – universalus kokybės įrodymas.
Tvaresnis augimas. Kokybės vadybos sistema ir verslo procesų valdymas užtikrina nuoseklų tobulėjimą bei greitesnį reagavimą į pokyčius.
Kai kurie ISO standartai padeda lengviau pasiruošti bei organizacijos veiklą adaptuoti ir kitoms prievolėms – pavyzdžiui, BDAR ar NIS2.

ISO standartai jūsų organizacijoje: kodėl verta?

Patikimumas

Sertifikuota vadybos sistema užtikrina, kad organizacijos veikla atlieptų pasauliniu mastu pripažintus reikalavimus.

Efektyvumas

Standartizuoti procesai užtikrina balansą tarp efektyviai valdomų išteklių,kokybės ir laiku pasiekiamų rezultatų.

Pranašumas

ISO sertifikatas – tai patikimumo, atsakomybės ir aukštos kokybės kartelės indikatorius partneriams bei klientams.

Progresas

ISO vadybos sistema paremta nuolatiniu tobulėjimu, neatitikčių  prevencija ir prisitaikymu prie nuolatinių rinkos pokyčių.

ISO standartų diegimas

ISO standartų diegimas ir konsultavimas, ruošiantis sertifikavimo auditui. Standartai:

– ISO 9001 standartas | Kokybės vadybos sistema. ISO 9001:2015
– ISO 14001 standartas | Aplinkos apsaugos vadybos sistema. ISO 14001:2015
– ISO 45001 standartas | Darbuotojų sveikatos ir saugos vadybos sistema. ISO 45001:2018
– ISO 22000 standartas | Maisto saugos vadybos sistema. ISO 22000:2018.
– ISO 27001 standartas | Informacijos saugumo valdymo sistema. ISO/IEC 27001:2022
– ISO 37001 standartas | Antikorupcinės vadybos sistema. ISO 37001:2016
– ISO 13485 standartas | Medicinos priemonės. Kokybės vadybos sistema. ISO 13485:2016
– ISO/IEC 20000 – 1:2019 standartas | Informacinės technologijos. Paslaugų valdymas

ISO standartų diegimas

Projekto etapai ir eiga:

1. Esamos įmonės vadybos sistemos analizė pagal konkretaus ISO standarto reikalavimus.
2. Įmonės naudojamos dokumentacijos, darbo tvarkų, formų analizė.
3. Verslo konsultacijos, siekiant pagerinti esamą vadybos modelį ir jį pritaikyti pagal ISO standarto reikalavimus.
4. Reikalingų, pagal konkretaus ISO standarto reikalavimus, procesų ir formų sukūrimas bei dokumentavimas.
5. Mokymai darbuotojams ir supažindinimas su įdiegto/ (-ų) ISO standarto/(-ų) reikalavimais.
6. Praktiniai paskirtų įmonėje vidaus auditorių mokymai.
7. Vadovybinės vertinamosios analizės susirinkimo pristatymas.
8. Konsultavimas ruošiantis sertifikavimo auditui.

Dažniausiai užduodami klausimai

Susisiekime!

Kyla daugiau klausimų, norėtųsi patarimo ar aiškaus
rekomenduojamų žingsnių plano?

Į viršų